کاوه رضایی بالاخره استقلالی می گردد؟

به گزارش اکسپرس بلاگ، باشگاه بروژ لیست فروش خود را در تعطیلات تابستانی اعلام نموده است که یکی از بازیکنان حاضر در این لیست کاوه رضایی، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان بشمار می رود.

کاوه رضایی بالاخره استقلالی می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اسکوچیچ بر خلاف دو سرمربی قبلی تیم ملی یعنی کارلوس کی روش و مارک ویلموتس اعتقاد ویژه ای به کاوه رضایی دارد بطوریکه علاوه بر دعوت او حتی میخواهد به این مهاجم در حضور سردار آزمون و مهدی طارمی بازی دهد. حضور کاوه رضایی در لیست فروش بروژ در حالی که در دو فصل اخیر به طور قرضی برای تیم شارلروا بازی نموده طبیعی به نظر می رسد به این خاطر که در فصل آینده قرارداد بروژ با کاوه رضایی به خاتمه می رسد و آنوقت بازیکن آزاد اعلام می گردد؛ به همین دلیل میخواهد در تعطیلات تابستانی رضایتنامه این مهاجم ایرانی را به طور قطعی صادر کرد.

بعد از اعلام این خبر زمزمه هایی مبنی بر بازگشت کاوه رضایی به تیم استقلال به گوش رسید که بعید است این اتفاق مهم صورت گیرد و حتی می توان گفت به نوعی دور از واقعیت است. اول به این دلیل که کاوه رضایی برنامه ای برای بازگشت به جع آبی ها ندارد و حتی در اردوی تیم ملی اعلام نموده در فصل آینده هم به فوتبال خود در بلژیک ادامه خواهد داد و از سویی بروژ در صدور رضایتنامه این بازیکن ایرانی به بالاترین پیشنهاد اقتصادی پاشخ مثبت خواهد داد. هنوز هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال به باشگاه بروژ ارایه نشده است. البته در صورت ارایه پیشنهاد از سوی باشگاه استقلال کاوه رضایی هم باید شرط انتقال را بپذیرد در غیر اینصورت کاوه رضایی می تواند به آخرین فصل حضور در تیم بروژ بر اساس قانون ادامه دهد و حتی دستمزد خود را هم بگیرد و در نهایت به عنوان بازیکن آزاد اردوی این تیم را ترک کند. به واقع برای انتقال قرضی و دائمی بازیکن پیش از اتمام قراردادش رضایتش شرط است و در این بین تنها خواست باشگاه مطرح نیست.

بیات - رییس ایرانی باشگاه شارلروا به توصیه سرمربی این باشگاه ملبغ پیشنهادی باشگاهش را برای خرید قطعی کاوه رضایی به باشگاه بروژ اعلام نموده است و اکنون منتظر پاسخ قهرمان لیگ برتر بلژیک است. جالب اینکه پیش تر بروژ کاوه رضایی را به دلیل درخشش در ترکیب این تیم با مبلغ 5 میلیون یورو خریداری کرد که کاوه رضایی نتوانست درخششی که در ترکیب شارلروا داشت در بروژ دنبال کند شاید به این دلیل که مصدومیت به سراغ او آمد و فضای رقابت در تیم بروژ سنگین بود. از سویی گلایه های هواداران بروژ هم از کاوه رضایی در روحیات این بازیکن تاثیر منفی گذاشت. آنها می گفتند باشگاه برای خریداری مهاجم ایرانی پول زیادی را صرف نموده است. در نهایت دور از ذهن است شارلروا همان هزینه ای که بروژ برای خرید کاوه رضایی صرف نموده به این باشگاه پرداخت کند اما در نهایت به نظر می رسد باشگاه بروژ را برای خرید قطعی کاوه رضایی راضی کند. البته یکی از دلایل اعلام حضور کاوه رضایی در لیست فروش بروژ آگاه شدن دیگر باشگاه های بلژیکی برای خرید این بازیکن ایرانی بوده است و باشگاه بروژ گفته علاوه بر شارلروا پیشنهاد دیگر باشگاه های بلژیکی را هم برای فروش دا ئمی مهاجم ایرانی اش آنالیز خواهد نمود. به خصوص که کاوه رضایی فصل موفقی را در تیم شارلروا به عنوان بازیکن قرضی سپری نموده است و هیچ بعید نیست با پیشنهاد از سوی دیگر باشگاه های بلژیکی برای بازی روبرو گردد.

کاوه رضایی معین و تکلیف نهایی در خصوص خود را به بعد از همراهی تیم ملی در بازی های بحرین موکول نموده است اما به نظر می رسد محتمل ترین اتفاق در خصوص او ادامه حضور در فوتبال بلژیک است. باشگاه شارلروا یا یک باشگاه دیگر؟ این تا چند هفته دیگر معین خواهد شد.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 14285

به "کاوه رضایی بالاخره استقلالی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوه رضایی بالاخره استقلالی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید